Managing Consultant

Wie zijn wij?

Fidet is een middelgroot interim en advieskantoor, gespecialiseerd in het begeleiden en uitvoeren van projecten op het gebied van Finance Operations & Reporting, Governance Risk & Compliance en Prestatie Management. Concreet betekent dit dat we onze opdrachtgevers ondersteunen bij het realiseren van hun doelstellingen in complexe financiële vraagstukken. Onze klanten bevinden zich met name in de financiële sector.

Fidet kenmerkt zich door een open en no-nonsense bedrijfscultuur, waar persoonlijke ontwikkeling en plezier in het werk hand in hand gaan. Betrokkenheid, ambitie, integriteit en deskundigheid zijn woorden die de ‘Fidetter’ kenmerken.

Bij Fidet draait het om mensen. Wij hebben gezamenlijke doelen en halen het beste in elkaar naar boven. Dit doen wij door elkaar te inspireren, uit te dagen, feedback te geven en elkaar aan te spreken. Wij hebben een open, veilige en transparante cultuur, doordat wij met respect en in vertrouwen met elkaar omgaan. We werken met plezier en delen successen met elkaar.

Wat ga je doen?

Je hebt een groot netwerk en genereert je eigen opdrachten. Maar daarnaast ben je onderdeel van ons team en bouw je mee aan de groei en ontwikkeling van Fidet.

Je hebt bijvoorbeeld expertise op een bepaald vakgebied en kunt daarvoor een eigen unit opzetten binnen Fidet. Jij bent onze Thought Leader op dit vakgebied en daarbij creëer je een team van onze Professionals om je heen. Je neemt hen mee in jouw projecten en deelt uiteraard je kennis binnen onze organisatie, maar ook met klanten. 

Wie ben jij?

Heb jij oog voor detail en ben je je communicatief sterk? Ben je in staat grote hoeveelheden informatie te verwerken en analyseren? Ben je resultaat gericht en flexibel? Ben je stressbestendig en ben je bereid om je (zo nu en dan voor meer dan) 100% in te zetten? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Verder ben (of heb) je:

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau binnen het Financiële Domein;
  • Relevante werkervaring;
  • Ervaring met het leiden van projecten dan wel consulting ervaring;

Wat bieden wij jou?

Bij Fidet is geen dag hetzelfde. We werken in een klein en hecht team, dat elkaar motiveert, inspireert en ondersteunt. We hechten aan persoonlijke doorgroei, waarbij veel ruimte is voor ontwikkeling en ondernemerschap. Wij bieden:

  • een passend salaris op basis van achtergrond en ervaring;
  • 28 verlofdagen per jaar;
  • maandelijkse netto onkostenvergoeding;
  • een leaseauto;
  • jaarlijks variabel budget t.b.v. opleidingen en trainingen.

Solliciteren?

Ben jij een perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de functie-eisen? Wacht dan niet langer met solliciteren en stuur je CV (en motivatie) naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of druk hieronder op de 'sollicitatie button'.

Mocht de functie niet helemaal aansluiten op jouw profiel en wil je dat de opdrachten voor je geregeld worden? kijk dan naar het functieprofiel van Junior Finance Professional (< 2 jaar ervaring), Finance Professional (> 2 jaar ervaring) of Senior Finance Professional (> 5 jaar ervaring). 

 

 

 

Solliciteer nu

Onze posities

Senior Recruiter

Contactpersoon

Vragen of
meer
informatie?

Ingeborg Burggraaf

M: 06 - 294 699 18
werving@fidet.nl

PROFESSIONALS AAN HET WOORD

Werken en hogerop komen bij Fidet?

CV upload
Afgestudeerd
Opmerking

© 2016-2019

Akkoord

Fidet maakt gebruik van cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website onder andere om deze te analyseren en te verbeteren. Door hiernaast op akkoord te drukken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies.