Interim

Jaar- en halfjaarcijfers, opleveringen aan toezichthouders, aandeelhoudersrapportages en managementinformatie en dat allemaal in dezelfde periode.

In de drukke periode of bij uitval van uw eigen medewerkers zijn de Fidetters bij uitstek geschikt om tijdelijk deze rol in te vullen. Zo hebben zij bijvoorbeeld diepgaande kennis omtrent complexe vraagstukken als budgetteringsprocessen, kostenallocatiemodellen, consolidatie en verantwoordingsverslagen.

De toegevoegde waarde van Fidet ligt hierbij met name in het optimaliseren van de bestaande keten naast het uitvoeren van de alledaagse werkzaamheden. Wij borgen onze werkwijze door deze duidelijk te beschrijven en processen in te richten zodat een eventuele vaste vervanger een springplank heeft om zijn nieuwe rol eigen te maken. Tevens vindt aan het einde van het project een evaluatiegesprek plaats waarbij eventuele verbeterpunten op uw afdelingen worden besproken.

© 2016-2019

Akkoord

Fidet maakt gebruik van cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website onder andere om deze te analyseren en te verbeteren. Door hiernaast op akkoord te drukken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies.