Sales Support | Commercieel Binnendienst Medewerker

Wie zijn wij?

Fidet ondersteunt al ruim 25 jaar organisaties bij het transformeren en versterken van hun finance, risk en data functie. Dit doen we als niche speler, niet alleen vanuit een adviesrol maar juist gericht op de implementatie. Want dat is wat wij doen. Samen met onze opdrachtgevers, voor blijvend resultaat.

Bij Fidet draait het om mensen. Wij hebben gezamenlijke doelen en halen het beste in elkaar naar boven. Dit doen wij door elkaar te inspireren, uit te dagen, feedback te geven en elkaar aan te spreken. Fidet kenmerkt zich door een open en no-nonsense bedrijfscultuur, waar persoonlijke ontwikkeling en plezier in het werk hand in hand gaan. Betrokkenheid, ambitie, integriteit en deskundigheid zijn woorden die de ‘Fidetter’ kenmerken.

Wat ga je doen?

Vanuit de binnendienst draag jij bij aan het commerciële succes van Fidet. Dit doe je o.a. door het inplannen van afspraken voor de Business Partners bij nieuwe en bestaande klanten, het uitvoeren en opvolgen van commerciële acties zoals mailings of bijv. het signaleren van warme leads zodat de Business Partners hierop kunnen acteren. Hierin weet jij hen aan te vullen waar nodig en zorg jij voor een vlekkeloos proces waarin leads worden omgezet in warme relaties en projecten.

Jij spart direct met de Business Partners en het management en zorgt dat de consultants goed voorbereid aan de slag kunnen op project. Je weet snel de juiste mensen binnen een organisatie te bereiken en hebt gevoel voor netwerken en weet te denken in mogelijkheden. Jij blinkt uit in het leggen, opbouwen en behouden van relaties en weet de juiste Fidetters aan te haken zodra kansen concreet worden. Commercie zit in je bloed en je excelleert in sociale interacties waardoor jij de agenda’s binnen no time gevuld krijgt en bijdraagt aan de relaties van Fidet..

Belangrijkste taken:

  • Verantwoordelijk voor het efficiënte verloop van interne processen;
  • Aanspreekpunt voor de organisatie, zowel intern als extern;
  • Beheren van projectadministratie, ERP-systeem en overige administratie;
  • Beheer van de agenda’s van de accountmanagers en commerciële mailbox(en);
  • Uitvoeren en ondersteunen bij commerciële acties zoals mailings.

Wie ben jij?

Heb jij oog voor detail en ben je communicatief sterk? Ben je resultaatgericht, in staat om snel te schakelen en ben je bereid om je (zo nu en dan voor meer dan) 100% in te zetten? Dan pas jij goed in ons team!

Verder ben (of heb) je:

  • Minimaal MBO+/HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur secretarieel, commercieel of economisch gebied;
  • 1 tot 3 jaar werkervaring (als stage, bijbaan of vaste aanstelling), bij voorkeur in een soortgelijke rol. Meer ervaring? Meer mogelijkheden!;
  • Passie voor sales, (koude) acquisitie en relatiebeheer;
  • Sterke communicatieve vaardigheden, daadkracht, zelfstandigheid en goede presentatie skills;
  • Ervaring met MS Office en CRM/ ERP systeem;
  • Affiniteit met finance, risk en data-gerelateerde vraagstukken een pré;
  • In staat kansen te signaleren, te creëren en om te zetten in resultaten, samen met de Business Partners;
  • De juiste mentaliteit: ondernemend, dienstverlenend, sociaal, enthousiast, flexibel en leergierig.
  • Minimaal 32 uur beschikbaar, bij voorkeur woonachtig in omgeving Utrecht.

Wat bieden wij jou?

Bij Fidet is geen dag hetzelfde. We werken in een klein en hecht team, dat elkaar motiveert, inspireert en ondersteunt. We hechten aan persoonlijke doorgroei, waarbij veel ruimte is voor ontwikkeling en ondernemerschap. Op basis van fulltime bieden wij:

  • Een passend salaris op basis van achtergrond en ervaring;
  • Persoonlijk opleidingsbudget van 4% oplopend tot 8% van het jaarsalaris;
  • 28 verlofdagen per jaar;
  • Intensieve persoonlijke begeleiding van een eigen coach; 
  • Maandelijkse opleidingsbijeenkomsten met mede Fidetters om kennis en ervaringen te delen;
  • Maandelijkse borrel, vrijmibo's, jaarlijks Fidet weekend en Kerstdiner en andere gezellige activiteiten;
  • Een helder carrièrepad waarin je zelf de groei bepaalt;
  • Reiskostenvergoeding; 
  • Laptop en smartphone;
  • Gunstige collectiviteitsregelingen voor o.a. pensioen en zorgverzekering.

Interesse?

Wacht dan niet langer met solliciteren en stuur je CV (en motivatie) naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., druk hieronder op de 'sollicitatie button' of bel ons op +3130 212 21 00.

Solliciteer nu

Onze posities

Manager

Contactpersoon

Vragen of
meer
informatie?

Maud van Greevenbroek

T: 030 212 2 100
M: 06 - 27 57 75 56
werving@fidet.nl

PROFESSIONALS AAN HET WOORD

Werken en hogerop komen bij Fidet?

CV upload
Afgestudeerd
Opmerking

© 2016-2024

Akkoord

Fidet maakt gebruik van cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website onder andere om deze te analyseren en te verbeteren. Door hiernaast op akkoord te drukken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies.